czwartek, 16 listopada 2017

TrustedBox

Hej,
dziś będzie więcej zdjęć niż słów. Pokażę Wam zawartość TrustedBoxa, który ostatnio dostarczył mi kochany Pan Listonosz. Na recenzje oczywiście musicie nieco poczekać, ale produkty są tak dobrze dopasowane do mnie, że z pewnością większość doczeka się osobnego wpisu. Ciekawe? To zapraszam do oglądania.

źródło:http://www.trustedcosmetics.pl



Może wyjaśnię Wam, czym są TrustedBoxy. To nie pudełko, które możecie kupić. To nagroda za aktywność na portalu TrustedCosmetics, o którym pisałam tu <klik>. Tu nie liczy się szczęście, czy znajomości- po prostu ustanowiono klarowną punktację za wszelkie działania. Możecie komentować, pisać artykuły, brać udział w konkursach, czy pisać recenzje. To kolejne pudełko, które trafiło do mnie od Redakcji i przyznam, że po raz enty trafili w mój gust oraz potrzeby.

 Próbki marki Vianek: krem i maseczka/ Maska do włosów z olejkiem arganowym
 Peeling do twarzy Vianek/ Serum Vianek
 Top ColorIt hybrydowy/ Lakier hybrydowy Indigo
 Olejek eteryczny miętowy/ Mydło ze srebrem
Balsam antycellulitowy AquaCosmetics


4 komentarze:

  1. Szczególnie ciekawa jestem tego mydła ze srebrem oraz peelingu do twarzy :-) Będę czekać za recenzją.

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeling aktualnie testujemy z mężem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Peeling do twarzy lubię :) Z hybryd byłabym bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń

Anonimowych proszę o podpisywanie się pod komentarzami. Komentarze obraźliwe, zawierające spam, niepodpisane lub będące tylko reklamą nie będą umieszczane.
Na pytania odpisuję pod Twoim komentarzem.

Copyright © 2016 by Magdalena Magdziarz , Blogger