środa, 31 maja 2017

Trusted Cosmetics

Hej,
ostatnio pisałam Wam o ciekawym portalu Idealna.pl. Chciałam Wam przedstawić kolejną stronę, gdzie każda pasjonatka piękna znajdzie coś dla siebie.
Odkąd odkryłam Trusted Cosmetics zaglądam tam kilka razy na dzień. To świetne miejsce w sieci dla blogerek, gdyż są organizowane ciekawe testy kosmetyków oraz prowadzony jest ranking blogerek. Nie załapałam się na ciekawą akcję jaką są wyzwania, ale liczę, że jeszcze będę miała okazję. Podjęłam się testowania produktów za pośrednictwem portalu i jestem zadowolona, pełen profesjonalizm.
Redakcja na bieżąco donosi o ciekawych wydarzeniach na rynku kosmetycznym. Genialną inicjatywą są Diamenty Beauty, czyli wyróżnenia dla innowacyjnych firm, kreatywnych, dających konsumentom wysoką jakość i zadowolenie. Twórcy nie idą na łatwiznę, więc artykuły są naprawdę ciekawe a prezentowane marki zaskakują: ekologią, nowoczesnością, nietuzinkowymi rozwiązaniami.
Polecam Wam bardzo serdecznie ten portal i zachęcam do aktywności. Myślę, że naprawdę warto, gdyż korzyści jest wiele. Jeśli nie prowadzicie bloga to nic straconego, dla każdego przewidziano atrakcje, które znajdziecie w zakładce "konkursy". 

8 komentarzy:

Anonimowych proszę o podpisywanie się pod komentarzami. Komentarze obraźliwe, zawierające spam, niepodpisane lub będące tylko reklamą nie będą umieszczane.
Na pytania odpisuję pod Twoim komentarzem.

Copyright © 2016 by Magdalena Magdziarz , Blogger