czwartek, 23 listopada 2017

Piękna przed Świętami

Hej,
w tym roku mierzę wysoko! W sumie to hasło dominuje w każdej dziedzinie mojego życia- to zdecydowanie najbardziej hardcorowy rok w moim życiu. Postanowiłam wziąć udział w #blogmasie oraz wyzwaniu Trusted Cosmetics. Dziś o tym drugim.


Portal Trusted Cosmetics oraz blog Różowa-Szminka zorganizowali dla nas wyzwanie dotyczące urodowych rytuałów na sezon zimowy. Pozwoli to także wprowadzić nieco świątecznego nastroju. Liczę, że uda mi się podołać wyzwaniom, choć startuję nieco później. Poniżej mam dla Was regulamin a szczegółu znajdziecie u organizatorów: <klik>.

  1. Wyzwanie rozpocznie się 11 listopada 2017 i potrwa do 23 grudnia 2017, będzie się odbywało zarówno na TrustedCosmetics.pl, jak i na blogu rozowa-szminka.blogspot.com.
  2. W każdą sobotę w wieczornym artykule na portalu oraz na blogu rozowa-szminka.blogspot.com pojawi się odpowiedni artykuł tematyczny nasączony poradami urodowymi, opisujący nasze sprawdzone kosmetyki do zimowej pielęgnacji czy świątecznego makijażu.
  3. Następnie czekamy na Twoją odpowiedź w danym temacie, w którym prezentujesz Twoje ulubione kosmetyki albo sprawdzone patenty na zimową pielęgnację domowymi sposobami.
  4. Jeśli prowadzisz bloga, możesz opublikować post dotyczący danej kategorii na swoim blogu, a w komentarzu pod tematycznym artykułem na naszym portalu oraz na blogu rozowa-szminka.blogspot.com wkleić link do Twojego posta.
  5. Jeśli nie prowadzisz bloga, po prostu wypowiadasz się w komentarzu zarówno u nas, jak i na blogu rozowa-szminka.blogspot.com.
  6. Nie ma określonej ilości produktów, które należy opisać. Dla nas ważne jest to, aby były to sprawdzone kosmetyki czy sposoby na zimową pielęgnację, świąteczne stylizacje paznokci, rozgrzewające zapachy czy świąteczny makijaż, które naprawdę lubicie i szczerze polecacie.
Powodzenia!

4 komentarze:

  1. Ciekawe wyzwanie ;) Ja jednak się nie zdecyduję ;) Ale w Blogmasie też zamierzam wziąć udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nic nie robię inaczej w zimie ;D te same kosmetyki ta sama pielęgnacja i metdy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja często zmieniam coś w pielęgnacji, moja skóra nie lubi statyczności :D

    OdpowiedzUsuń

Anonimowych proszę o podpisywanie się pod komentarzami. Komentarze obraźliwe, zawierające spam, niepodpisane lub będące tylko reklamą nie będą umieszczane.
Na pytania odpisuję pod Twoim komentarzem.

Copyright © 2016 by Magdalena Magdziarz , Blogger