środa, 13 września 2017

Balsam nawilżający Amaderm

Hej,
ostatnio zawiódł mnie pewien balsam, który stosowałam ciesząc się jego lekkością i przyjemną aplikacją, ale moja skóra zareagowała przesuszeniem. Na szczęście na mojej kosmetycznej drodze pojawił się balsam Amaderm. Chcecie poczytać więcej o tym cudotwórcy?



AMADERM balsam nawilżający to preparat przeznaczony do suchej, szorstkiej skóry całego ciała osób dorosłych. Zaleca się stosowanie go przy suchości skóry o różnorodnym podłożu – genetycznym, wywołanym czynnikami zewnętrznymi lub terapiami dermokosmetycznymi. Receptura balsamu została skomponowana wyłącznie z naturalnych składników z myślą o wrażliwej, podatnej na alergie skórze. Hipoalergiczny charakter produktu potwierdzają badania aplikacyjne.


źródło: http://amaderm.pl/

Balsam Amaderm to bardzo treściwy, gęsty kosmetyk. Jednak mimo tych cech świetnie rozprowadza się na skórze oraz stosunkowo szybko wchłania. Dobrze radzi sobie z przywróceniem elastyczności, regeneracją naskórka, pozbyciem się uczucia suchości. Łagodzi podrażnienia np. po długiej kąpieli słonecznej, bądź depilacji. U mnie sprawdził się przede wszystkim do "odratowania" skóry na rękach oraz łydkach przesuszonej, mimo regularnego nawilżania.

Przyjrzyjmy się zatem bliżej składnikom zawartym w naszej magicznej tubce. Co takiego składa się na sukces tego balsamu?

Urea intensywnie nawilża, wspomagając wiązanie wody w naskórku.
Panthenol łagodzi i regeneruje podrażnioną skórę.
Tocopherol zwiększa elastyczność i ujędrnia skórę.
Sodium lactate reguluje odnowę komórkową.

Balsam zamknięty jest w klasycznej tubie z dość elastycznego tworzywa, dzięki czemu można wycisnąć go "do ostatniej kropli". Konsystencja przypomina mi glicerynowy krem do rąk w połączeniu z masłem do ciała. Taka kombinacja daje niezły efekt. Tubka zawiera 200 ml produktu a to wszystko za niecałe 20 złotych.



2 komentarze:

  1. Miałam próbki od dermatologa - w przypadku skrajnych przesuszeń wokół ust czy przy katarze zdecydowanie dawał radę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie balsam jest super, ale co do kremu mam mieszane uczucia. Z resztą niebawem recenzja :)

      Usuń

Anonimowych proszę o podpisywanie się pod komentarzami. Komentarze obraźliwe, zawierające spam, niepodpisane lub będące tylko reklamą nie będą umieszczane.
Na pytania odpisuję pod Twoim komentarzem.

Copyright © 2016 by Magdalena Magdziarz , Blogger