niedziela, 10 września 2017

#9 Letnia pielęgnacja dłoni i paznokci

Hej,
ostatnim dla mnie tematem Wakacyjnego Poradnika Urodowego jest pielęgnacja dłoni i paznokci. Nie wykonuję od dawna zabiegów na dłonie. Nie robię peelingów, czy kąpieli w olejku a jedynie złuszczam naskórek podczas oczyszczania reszty ciała. Jednak wiadomo, że dłonie są wizytówką każdej kobiety. Jak zatem o nie dbam?
Dobrym rozwiązaniem dla zabieganych kobiet są rękawiczki regenerujące. Aktualnie mam w posiadaniu te od Lirene, gdzie najpierw wykonujemy peeling zawarty w opakowaniu a następnie relaksujemy się z maseczką w formie rękawic. Używałam też podobnego wynalazku z Sephora i spisywały się świetnie.
Moim odkryciem tego lata jest zmywacz do paznokci BeBeauty z Biedronki. Do tej pory używałam do klasycznych lakierów łagodnych lakierów a do hybryd acetonu kosmetycznego dedykowanego do usuwania owego produktu. Teraz używam tego jednego zmywacza do wszelkich lakierów i sprawdza się genialnie. Usuwa wszystko szybko i skutecznie a skórę pozostawia lekko natłuszczoną.
Oczywiście najważniejszy w pielęgnacji jest krem do rąk. Mam ich mnóstwo, w każdej torebce inny. Na noc, czy po stosowaniu preparatów wysuszających naskórek używam bardzo tłustego, silnie regenerującego produktu a na co dzień lekkich, ładnie pachnących kosmetyków.

To już ostatni wpis z tej serii. Dziękuję Urodzianka.pl i TrustedCosmetics za zabawę. Mam nadzieję, że choć jedna z moich czytelniczek dowiedziała się czegoś ciekawego, zainspirowała się moimi trikami na letnią pielęgnację.

8 komentarzy:

  1. O, muszę wypróbować ten zmywacz z biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam wyłącznie kremu do rąk - ma być nawilżający i ładnie pachnący :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Kremiki do rąk mam zawsze pod ręką :) Teraz używam bardziej treściwych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem fajną rękawiczek :) U mnie podstawą jest krem co godzinę i właśnie rękawiczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten zmywacz z Biedronki, ale w zielonym kolorze.

    OdpowiedzUsuń

Anonimowych proszę o podpisywanie się pod komentarzami. Komentarze obraźliwe, zawierające spam, niepodpisane lub będące tylko reklamą nie będą umieszczane.
Na pytania odpisuję pod Twoim komentarzem.

Copyright © 2016 by Magdalena Magdziarz , Blogger