poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Po drugiej stronie lustra...

Hej,
dziś postaram się Was zabrać w zaczarowany świat po drugiej stronie lustra. Fani Alicji wiedzą co ich czeka a dla tych, co nie są w temacie:
"Rozpocznij od początku... a później czytaj, póki nie dotrzesz do końca: wtedy przestań czytać."
Lewis Caroll


Lusterka PEEMER mogą być zarówno rodzajem biżuterii, ozdoby obudowy telefonu,
a także przydatnym gadżetem do wykonania makijażu, poprawienia fryzury
w różnych sytuacjach. Telefon komórkowy mamy zazwyczaj przy sobie,
dlatego odszukanie lusterka w torebce nie będzie już więcej stanowiło problemu.
Przecież zdarza się, że musimy przejrzeć się i poprawić wygląd nawet w ciemności, 
co ułatwi nam funkcja latarki w telefonie.

Lusterka PEEMER od tej pory tworzą nową jakość
w sektorze Fashion & Beauty.

Ultra - Cienki rzep razem z lusterkiem ma tylko 3mm i dostosowany jest
do wielokrotnego użytku. Odklejaj i przklejaj, a także wymieniaj się lusterkami
ze znajomymi. Świetna zabawa i funkcjonalność nowym trendem w 2017
w akcesoriach komórkowych.
 
źródło: www.peemer.pl

Przyznaję, że gdy otrzymałam paczkę byłam naprawdę pozytywnie zaskoczona. Pierwsza myśl: czy to nie pomyłka? Myślałam, że zamiast lusterka wysłano mi biżuterię. Moim oczom ukazało się piękne pudełeczko, ładnie owinięte wstążeczką. Po otwarciu ujrzałam karteczkę z miłym tekstem oraz mnóstwo zabezpieczających kuleczek, które przy tym prezentowały się naprawdę zacnie. Samo lusterko owinięto w różową bibułkę. Całość robi wrażenie!




Samo lusterko Peemer nie odbiega wyglądem od jego opakowania. Bardzo starannie wykonane, estetycznie osadzone kamyczki Swarovskiego i kobiecy kształt bardzo pasują do mojego stylu. Jak większość kobiet jestem sroką, więc czemu i mój telefon nie miałby prezentować się po kobiecemu?  Ta seria to Premium, gdzie koszt gadgetu to 86zł. Płacimy nie tylko za wygląd, ale i jakość, produkt jest ręcznie wykonany. Peemer ma też linię Joy & Fun, nieco tańszą, ale lusterka wtedy wykonane są z tworzywa sztucznego, mają też ciekawe kolory i kształty.
Lusterko mocujemy na rzep, trzyma się bardzo dobrze. Telefon staje się zdecydowanie cięższy, więc osoby noszące go w kieszeni mogą odczuć jego wagę. Ja mam tak duży model, że i tak wrzucam go do torebki. Odkąd mam to lusterko każdy pyta: co to? I jakie jest zdziwienie, gdy tłumaczę na czym polega ten gadget. Większość reaguje naprawdę entuzjastycznie. 
Do czego ono tak naprawdę służy? Głównie, jak to lusterko, do przeglądania się. Zrobimy to nawet w nocy- wystarczy włączyć latarkę w naszym smartfonie. Pomaga przy robieniu selfie. Do tego zastosowania podchodziłam sceptycznie a okazuje się, że bardzo ułatwia tę czynność. W końcu mam kontrolę nad mimiką twarzy i nie muszę używać aparatu przedniego, który ma gorszą jakość. Z resztą zerknijcie na efekt, moim zdaniem fotografia wyszła dużo lepiej niż moje wcześniejsze selfie.
Nie oszczędzałam lusterka i faktycznie nic się nie stłukło. Widać drobne ryski, wyłapał je mój mąż, który o szkle wie naprawdę wiele i potrafi dostrzec nawet najmniejszą skazę na takiej tafli. Nie są one widoczne, gdy używamy produktu. Miłym dodatkiem do przesyłki był czyścik. W sklepie www.store.peemer.com znajdziemy go za ok 8zł. Polecam Wam ten bajer z całego serca. Problem wiecznie ubrudzonego ekranu znika jak ręką odjął. Pewnie znacie to uczucie, gdy po długich ploteczkach telefonicznych na swoim smartfonie widzicie ślady podkładu, pudru, rozświetlacza... Czyścik rozwiązuje sprawę a do tego świetnie wygląda. Zastanawiam się nad zakupem wersji ze szminą (kocham takie printy!) lub szpilkami.

Reasumując lusterko Peemer oraz czyścik zdały egzamin. Towarzyszy mi wszędzie i już nie muszę przeglądać się w aparacie telefonu ani pamiętać o zabraniu ze sobą lusterka. Stanowi świetną ozdobę a liczne pytania, zachwyty mówią same za siebie. Polecam Wam gorąco czy to dla Was, czy też na prezent, tym bardziej, że istnieje możliwość wygrawerowania kilku ciepłych słów.
Dziękuję redakcji www.trustedcosmetics.pl za możliwość przetestowania tych produktów.


2 komentarze:

Anonimowych proszę o podpisywanie się pod komentarzami. Komentarze obraźliwe, zawierające spam, niepodpisane lub będące tylko reklamą nie będą umieszczane.
Na pytania odpisuję pod Twoim komentarzem.

Copyright © 2016 by Magdalena Magdziarz , Blogger