piątek, 3 lutego 2012

Nowinki

Dzisiejszy post to misz-masz wszelakich informacji. Na początek chciałam zachęcić Was do odwiedzania portalu Uroda i Zdrowie:
Na portalu znajdziecie ciekawe artykuły dotyczące mody, zdrowia, makijażu, kosmetyki... W tym także moje artykuły ( więcej znajdziecie tu: http://makeup-farbstift.blogspot.com/p/artykuy.html) Serwis pomaga także nawiązać współprace z firmami kosmetycznymi, póki co dostałam pierwszą paczuszkę z farbami ziołowymi do włosów.

Zapraszam do zapoznania się z nowym katalogiem Mariza. Wiele produktów mogę z ręką na sercu polecić, szczególnie jeśli chodzi o linię Mariza Selective. Chętnym osobom mogę udostępnić testery niektórych produktów, osoby zainteresowane proszę o kontakt.

Przypominam także o rozdaniu, jak do tej pory jeszcze nikt się nie zgłosił. Nie macie ochoty się pobawić?:) http://makeup-farbstift.blogspot.com/2012/02/rozdanie.html

Tradycyjnie zapraszam do polubienia mojej strony na facebooku. Wkrótce kolejny konkurs:

Pozdrawiam!




3 komentarze:

  1. Oczywiście, że mamy ochotę na zabawę :)
    Przejrzałam ofertę Marizy i ciekawi mnie eyeliner z Mariza Selective w kolorze głębokiego granatu :) Prezentuje się zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu Anitka :) Moglabys podac linka na zdrowie i uroda? wpisujac w google mam wrazenie ze wyskakuja mi zupelnie inne pozycje. I w jaki sposob pomaga nawiazac wspolprace z firmami?
    dostalas te maseczki w zamian za recenzje? :)
    Bardzo fajnie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prawej stronie masz baner, kliknij i jesteś:) Dostałam farby do włosów póki co:)

    OdpowiedzUsuń

Anonimowych proszę o podpisywanie się pod komentarzami. Komentarze obraźliwe, zawierające spam, niepodpisane lub będące tylko reklamą nie będą umieszczane.
Na pytania odpisuję pod Twoim komentarzem.

Copyright © 2016 by Magdalena Magdziarz , Blogger