środa, 6 grudnia 2017

#blogmas 2017- Drogi Święty Mikołaju...

Hej,
tak jak w ubiegłym roku, postanowiłam wprowadzić świąteczny nastrój w ten mój "kawałek internetu". Dołączyłam zatem do akcji #blogmas2017, Was także gorąco zachęcam. Wiem, że nie dam rady przygotować wszystkich wpisów, ale liczy się zabawa i pozytywne emocje. Dziś zaczynam tradycyjnym listem do Brodatego Staruszka. Jeśli macie ochotę to zajrzyjcie do mojego poprzedniego słowotoku, jaki posłałam Świętemu. Czy moje życzenia się spełniły?
Drogi Mikołaju!

Dzięki za zabranie tych słodkich kilogramów, odrobiny cellulitu i nocnych dolegliwości. Choć mogłeś się troszkę pospieszyć, nie musiałeś czekać tyle dni po terminie. Ważne, że Alusia cała i zdrowa pojawiła się na świecie. Jednak przez to masz...przesrane. Oj tak, teraz mam więcej życzeń. Chyba też nieco trudniejszych do spełnienia.

Pierwsze to takie malutkie i to dosłownie. Daj nam tego pierwszego ząbka. Za nami już ponad 10 miesięcy, ślinotok sięga zenitu a nadal budzi mnie bezzębny uśmiech. Nie przeszkadza mi to absolutnie, jednak kiedy po raz kolejny słyszę słynne pytanie"jak ząbki?" to mnie szlag trafia. Oczywiście jak na poprawną mamusię przystało przybieram uśmiech numer 5 i słodko szczebioczę, że nadal stan zerowy.

Po drugie błagam o kilka przespanych nocy. Błagam. Zawsze przyswajałam sporo kofeiny, ale teraz to już mogę ją sączyć zamiast wody.

Trzecie życzenie to szczera prośba. Egoistycznie proszę o to, by nowy rok był dla mnie. Taki nie tylko mamuśkowy, ale i magdalenowy. Rozumiesz? Dużo w 2017 osiągnęłam, zmieniłam się, realizowałam na wielu płaszczyznach. Teraz jednak potrzebuję utwierdzić się w przekonaniu, że wiele mogę i to zrobię. Odrobina boskich mocy może zadziałać tylko na plus.

Całuję, 
Magdalena M.

P.S. Za paletę Huda Beauty, czy Kat Von D. też się nie obrażę oczywiście.

7 komentarzy:

  1. Życzę Ci aby Twoje marzenia się spełniły;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również życzę spełnienia marzeń - zwłaszcza przespanych nocy, na resztę przyjdzie czas :)

      Usuń
  2. Ale piękny list , aby się spełniły twoje marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy list ;) Mam nadzieję, że Mikuś wszystkie je spełni. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że wszystko się spełni - życzę kompletu ząbków i wielu chwil tylko dla siebie :*

    OdpowiedzUsuń

Anonimowych proszę o podpisywanie się pod komentarzami. Komentarze obraźliwe, zawierające spam, niepodpisane lub będące tylko reklamą nie będą umieszczane.
Na pytania odpisuję pod Twoim komentarzem.

Copyright © 2016 by Magdalena Magdziarz , Blogger