środa, 7 czerwca 2017

Zmiany na lepsze?

Hej,
ostatnimi czasy blog prężnie się rozwija a moje zawodowe życie to ciągłe pisanie, testowanie, redagowanie... Bardzo mnie to cieszy, spełniam się w tym. Dlatego postanowiłam, że czas na pewne zmiany.


Macie tak, że budzicie się rano, po głowie plącze się jakaś myśl, jakby Was olśniło? Wtedy wiem, że warto tę ideę kontynuować. A o czym tak rozmyślałam? Branża beauty to obszar, którym żyję od wielu lat, czuję się świetnie w tej tematyce: to moje hobby i praca. Od czasów szkolnych uwielbiam pisać a bycie dziennikarką było moim małym marzeniem, które po drodze odstawiłam na bok, jednak stale tworzyłam teksty, czysto amatorsko. Powoli zaczęły być doceniane i kolejna pasja stała się sposobem na życie.
Stwierdziłam, że nie będę się ograniczać, dam się Wam poznać we wszystkim, co mnie inspiruje, fascynuje. Nie jako ekspert a jako osoba ciekawa świata, kreatywna, pełna pasji. Od dziś blog zmieni nieco swój profil, nadal będzie dominowała tematyka urodowa, ale pojawi się też tematyka parentingowa, lifestylowa. Czasem polecę Wam dobrą książkę, innym razem opowiem o trudach macierzyństwa a może i pokażę jak zmieniam aranżację mieszkania. Już kilka osób określiło mnie jako kobietę renesansu, przyznaję, że coś w tym jest...
Liczę, iż nadal będziecie mnie chętnie czytać, będzie Was coraz więcej. W przyszłości pojawią się ciekawe konkursy, rozdania, rabaty. Bądźcie ze mną <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonimowych proszę o podpisywanie się pod komentarzami. Komentarze obraźliwe, zawierające spam, niepodpisane lub będące tylko reklamą nie będą umieszczane.
Na pytania odpisuję pod Twoim komentarzem.

Copyright © 2016 by Magdalena Magdziarz , Blogger