środa, 26 kwietnia 2017

Idealna.pl

Hej,
pewnie większość z Was ma swoje ulubione portale w sieci, gdzie każdego dnia zaglądacie, czytacie o nowościach kosmetycznych, bierzecie udział w akcjach dla testerek, oceniacie kosmetyki. Ja także mam kilka takich stron, które regularnie odwiedzam. Jedną z nich jest Idealna.pl.

Tym bardziej z przyjemnością dzielę się z Wami informacją, że zostałam Ambasadorką Idealna.pl! Bardzo cieszę się z tego faktu. Na portalu znajduje się bardzo przydatna zakładka "Ranking Blogów", lubię takie zestawienia. Ułatwiają mi znalezienie innych blogerów, inspirują.
Wityna prowadzi również ranking kosmetyków. Coś w rodzaju znanego wszystkim KWC. Myślę, że taka idea ma szansę osiągnąć sukces. Wiele kobiet poszukuje porady co warto kupić a inne uwielbiają oceniać buble i perełki.
Na Idealna.pl oddacie się ciekawej lekturze. Redaktorzy tworzą naprawdę interesujące artykuły o trikach makijażowych, holistycznej pielęgnacji, czy o nowinkach kosmetycznych. Jeśli chcecie znać nowe kolekcje marek- zajrzyjcie tu. Jeżeli lubicie pogłębiać wiedzę z zakresu zdrowia i urody, to miejsce idealne dla Was.



6 komentarzy:

  1. Gratuluję Ambasadorstwa😊 Kilka razy byłam na tej stronie i faktycznie taka 'mała' skarbnica 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę ;p zaraz nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się Twoim szczęściem ;) A o Idealnej nie słyszałam wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ciekawy portal, myślę, że ma szanse na spory sukces.

      Usuń

Anonimowych proszę o podpisywanie się pod komentarzami. Komentarze obraźliwe, zawierające spam, niepodpisane lub będące tylko reklamą nie będą umieszczane.
Na pytania odpisuję pod Twoim komentarzem.

Copyright © 2016 by Magdalena Magdziarz , Blogger