piątek, 4 marca 2016

Studniówkowe szaleństwo...

...oraz mnóstwo szkoleń były powodem mojej nieobecności na blogu. Staram się za to relacjonować moje poczynania na Instagramie: https://www.instagram.com/kopalniatwojegostylu/ Znajdziecie tam zajawki ze szkoleń, produkty, które mnie zachwyciły i oczywiście makijaże.
Od stycznia do końca lutego malowałam w każdy weekend dziewczyny wybierające się na pierwszy, tak ważny w życiu bal. Wszystkie wychodziły z uśmiechem, co pozwala mi myśleć, że były zadowolone.




Powyżej kilka wymalowanych przeze mnie buziek. Jeszcze kilka innych znajdziecie na FB i Instagramie. Mam nadzieję, że kolejny wpis pojawi się niebawem :)


5 komentarzy:

  1. To świetne uczucie, kiedy jakaś dziewczyna rozkwita dzięki makijażowi :) Miałam okazję w tym roku tego doświadczyć i chciałabym się jeszcze bardziej rozwinąć w tym kierunku. Swoją drogą- czyżbyś pracowała w perfumerii/drogerii? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozwijaj się, potencjał jest a ta dziedzina daje mnóstwo satysfakcji :)
      Tak, pracuję w Sephora jako wizażysta. To bardzo ciekawe doświadczenie, niebawem pojawi się o tym post.

      Usuń
    2. Chętnie poczytam, wydaje mi się to całkiem ciekawy pomysł na życie :)

      Usuń
  2. Uwielbiam oglądać makijaże na różnych buźkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Lubię też malować przeróżne typy urody, każdy z nich to nowe wyzwanie.

      Usuń

Anonimowych proszę o podpisywanie się pod komentarzami. Komentarze obraźliwe, zawierające spam, niepodpisane lub będące tylko reklamą nie będą umieszczane.
Na pytania odpisuję pod Twoim komentarzem.

Copyright © 2016 by Magdalena Magdziarz , Blogger