poniedziałek, 14 stycznia 2013

Turkusowy makijaż ślubny

Witam Was serdecznie,
dawno mnie tu nie było, ale każdego dnia zaglądam na Wasze blogi:) Niestety aparat nadal nie działa a do tego także telefon ostatnio odmówił współpracy i nie da się zrzucić zdjęć na komputer. Mam nadzieję, że nie potrwa to długo, bo mam już przygotowane recenzje, ale wiadomo,  że bez zdjęć nie mogę opublikować. Póki co śpieszę do Was z makijażem ślubnym dla magazynu "Makijaże i fryzury do ślubu". Udało mi się nawiązać współpracę z redakcją i moje makijaże będą widniały także w kolejnych numerach a w wydaniu styczniowym opublikowany zostanie artykuł mojego autorstwa.






Fot. http://www.facebook.com/JakubSaczukPhotography
Wizaż/stylizacja/fryzura. http://www.facebook.com/pages/Magdalena-Knetki-Make-up/321748651172348?ref=ts&fref=ts

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonimowych proszę o podpisywanie się pod komentarzami. Komentarze obraźliwe, zawierające spam, niepodpisane lub będące tylko reklamą nie będą umieszczane.
Na pytania odpisuję pod Twoim komentarzem.

Copyright © 2016 by Magdalena Magdziarz , Blogger