poniedziałek, 13 lutego 2012

Caroline's Rose

Hej kochane,
ostatnio mam lekki zastój, ale niebawem czeka mnie dłuuugi urlop, który mam nadzieję, zaowocuje kreatywnymi projektami wizażowymi:) No, ale nie o tym będzie dzisiejszy post. Otóż niedawno skontaktowała się ze mną przedstawicielka firmy Caroline's Rose z propozycją współpracy. Początkowo nastawiłam się sceptycznie, gdyż nie znam tej marki, ale po przejrzeniu oferty postanowiłam spróbować swoich sił jako konsultantka. Poniżej kilka produktów, które mnie zaintrygowały:
Cień do powiek w kredce 15,90zł
Zmysłowa puderniczka 27,90zł
Kredki: do ust, oczu 6,90zł

A poniżej baner, klikając na niego przejdziecie na stronę firmy, gdzie możecie pobrać katalogi:

Zapraszam Was do składania zamówień u mnie (kontakt: madziaknetki@gmail.com). Na hasło blog Makeup & Nails darmowa przesyłka!

Buziaki:*

1 komentarz:

  1. Gorąco polecam eyeliner tej firmy:)
    naprawde trwały i umożliwia zrobienie kreski takiej, jaką chcemy :)

    OdpowiedzUsuń

Anonimowych proszę o podpisywanie się pod komentarzami. Komentarze obraźliwe, zawierające spam, niepodpisane lub będące tylko reklamą nie będą umieszczane.
Na pytania odpisuję pod Twoim komentarzem.

Copyright © 2016 by Magdalena Magdziarz , Blogger