poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Manufaktura Cupcakes

   Troszkę czasu minęło od ostatniego posta, ale powrót szarugi za oknem zabrał mi całą wenę i zapał. Mam nadzieję, że wraz z wiosną pojawi się także więcej nowości w mojej twórczości.
Tymczasem przedstawiam Wam pierwsze efekty sesji w Manufakturze Cupcakes w Gliwicach. Zdjęcia wykonała szalenie kreatywna i perfekcyjna Uśka Chomczyk, której dzielnie asystowała Roxana. W rolę słodkiej kobietki wcieliła się na pozór drapieżna Sara Liszka. Tym razem oprócz wizażu stworzyłam również fryzurę, choć wyszła zupełnie inna niż planowałam.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonimowych proszę o podpisywanie się pod komentarzami. Komentarze obraźliwe, zawierające spam, niepodpisane lub będące tylko reklamą nie będą umieszczane.
Na pytania odpisuję pod Twoim komentarzem.

Copyright © 2016 by Magdalena Magdziarz , Blogger