niedziela, 16 czerwca 2013

Powrót do przeszłości

Jakoś wzięło mnie na wspomnienia i zaczęłam przeglądać zdjęcia moich makijaży. Natknęłam się na świetną sesję, jakiej jeszcze w całości nie pokazywałam. Zamysł rodził się w mojej głowie od niemalże początku przygody z makijażem, jednak brak umiejętności nie pozwalał na realizację. Na szczęście w końcu udało się wykonać makijaż inspirowany kampanią reklamową Kinder Bueno (mniam!).

Sesja odbyła się późną jesienią, jak widać byłam jeszcze w posiadaniu starego kuferka Inglota. Modelka przybyła do nas z daleka i znosiła dzielnie warunki atmosferyczne. Gdy cała ekipa opatuliła się szalami i rękawiczkami, Ola dzielnie pozowała w zwiewnej sukni. W rolę wampira wcielił się wesoły Mateusz, który świetnie sprawdził się w tej roli. Zdjęciami i ich obróbką zajęła się Sandra Ziemba, która zaprojektowała także moje logo:)

















I kilka zdjęć na potwierdzenie atmosfery, jaka towarzyszyła nam podczas sesji:













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonimowych proszę o podpisywanie się pod komentarzami. Komentarze obraźliwe, zawierające spam, niepodpisane lub będące tylko reklamą nie będą umieszczane.
Na pytania odpisuję pod Twoim komentarzem.

Copyright © 2016 by Magdalena Magdziarz , Blogger