niedziela, 6 listopada 2016

Surgras A-Derma

  Pamiętacie niedawny wpis o produktach Elancyl i A-Derma? <klik> Obiecałam podzielić się z Wami opinią na ich temat. Na pierwszy ogień idzie kosmetyk najbardziej praktyczny, czyli żel pod prysznic.

   Surgras to żel o pojemności 200 ml (aczkolwiek są i większe opakowania) w cenie 20-30zł. Można go nabyć głównie w aptekach oraz poprzez sklepy internetowe. Marka A-Derma bazuje na wyciągu z owsa, który ma działać kojąco dla wrażliwej skóry. Jestem idealnym obiektem do testów, gdyż posiadam skórę suchą, skłonną do podrażnień a teraz dodatkowo narażoną na uszkodzenia ze względu na ciążę. 
"Mleczko z owsa Rhealba: wyjątkowo delikatna linia do pielęgnacji skóry na bazie owsa. Mleczko z owsa jest tradycyjną formułą stosowaną przez pokolenia na całym świecie ze względu na swoje łagodzące, zmiękczające i ochronne właściwości. Zainspirowane tradycją oraz doświadczeniem w dziedzinie dermokosmetyków Laboratoria Dermatologiczne A-DERMA opracowały autentyczne mleczko z owsa Rhealba, doskonale dostosowane do potrzeb skóry delikatnej. Owies Rhealba został wyselekcjonowany spośród 80 odmian owsa ze względu na swoje kojące, odżywcze, zmniejszające podrażnienia i regenerujące właściwości, potwierdzone licznymi badaniami naukowymi."

  Niestety z pośpiechu opakowanie wylądowało w koszu i nie mogę Wam zaprezentować formuły produktu. Postaram się zatem jak najlepiej ją opisać. Konsystencja jest połączeniem żelu i oleju, osobiście kocham takie treściwe produkty. Bardzo lubię oliwki, oleiste balsamy, więc i ten kosmetyk przypadł mi do gustu. Zalecana aplikacja to rozprowadzenie odrobiny w dłoniach i aplikacja na zwilżoną skórę. Czujemy wtedy delikatną, kwiatową woń- subtelną i przyjemną. U mnie żel sprawdził się genialnie. Ciało było nawilżone, czułam lekki film ochronny po osuszeniu ręcznikiem. Nie sprawdzi się jednak u lubujących się w pieniących produktach. Mój mąż nie pokochał z tego względu tego kosmetyku tak jak ja. 
  Podoba mi się także praktyczne opakowanie. Widzimy wyraźnie ile zawartości zostało zużyte. Tubka jest solidna i można zużyć żel do ostatniej kropelki. W moim przypadku radość trwała ok 3 tygodni- po tym czasie osiągnęłam denko kosmetyku. Testowałam go intensywnie, nawet jako szampon do włosów- w tej roli sprawdził się równie dobrze. Włosy były gładkie i lśniące a z natury są puszące się, suche.
  Produkt może być używany także u dzieci, nie wywołuje alergii i podrażnień. Można go aplikować również na twarz a ja sprawdziłam i na głowie oraz jako żel do higieny intymnej. Myślę, że tak wielofunkcyjny żel warto mieć w swojej kosmetyczce np. na wyjazdy, na basen. Polecam Wam serdecznie.

2 komentarze:

  1. Nie znam tego kosmetyku, ale też lubię "konkretne" kremy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam częściej, pewnie nie raz opowiem o kosmetykach, które lubię :)

      Usuń

Anonimowych proszę o podpisywanie się pod komentarzami. Komentarze obraźliwe, zawierające spam, niepodpisane lub będące tylko reklamą nie będą umieszczane.
Na pytania odpisuję pod Twoim komentarzem.

Copyright © 2016 by Magdalena Magdziarz , Blogger