poniedziałek, 22 października 2012

Konkurs z MyAsia i Matleeną

Na blogu znanej w blogosferze Matleeny odbywa się głosowanie na prace o tematyce azjatyckiej: http://matleenamakeup.blogspot.com/2012/10/azjatycki-konkurs-gosowanie.html#comment-form Moja praca wypada cienko przy konkurencji, ale jestem zadowolona, że wreszcie zmobilizowałam się do udziału w jakimkolwiek konkursie. Mój makijaż inspirowany jest chińskim smokiem, do jego wykonania użyłam farbek do twarzy Kryolan, farbki zielonej metalicznej MAP i cieni (Paese i Sleek). Usta pokazałam z bliska w poprzednim poście, chciałam uzyskać delikatny efekt 3D i w tym celu na środek ust nałożyłam perłowy cień.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonimowych proszę o podpisywanie się pod komentarzami. Komentarze obraźliwe, zawierające spam, niepodpisane lub będące tylko reklamą nie będą umieszczane.
Na pytania odpisuję pod Twoim komentarzem.

Copyright © 2016 by Magdalena Magdziarz , Blogger