niedziela, 20 sierpnia 2017

#5 Letnia pielęgnacja twarzy

Hej,
pędzę jak szalona z kolejnymi postami z Wakacyjnego Poradnika Urodowego. Dziś co nieco o pielęgnacji twarzy. Podobny wpis powstał w ramach cyklu #blogmas2016 a teraz czas na edycję letnią.
Dobra pielęgnacja zawsze zaczyna się od oczyszczania. Na co dzień stosuję łagodne środki, czyli piankę Tess i płyn z Garniera. Oczywiście po zastosowaniu zastygającego podkładu sięgam po intensywnie oczyszczający produkt np. żel z Estee Lauder. Raz w tygodniu staram się też wykonać peeling, najczęściej sięgam po azjatycki, cukrowy lub z węglem aktywnym.
Drugi krok to nawilżanie. Moja skóra chłodnie krem jak wodę. Latem jest narażona na przesuszenie, więc podchodzę do tematu szczególnie troskliwie. W ramach testów otrzymuję wiele kremów, ostatnio był to One Ingredient ze śluzem ślimaka- sprawdził się świetnie. Teraz testuję serum śliwkowe oraz krem Avaderm.
Wspomnę też o kremie pod oczy. Już wiele razy wspominałam, że warto mieć osobny produkt do tej partii twarzy. Uwielbiam ukraiński produkt, ale latem postanowiłam wykorzystać Dior Hydralife, który zimą był dla mnie za lekki. Teraz sprawdza się idealnie.
A Wasza pielęgnacja różni się w zależności od pory roku? U mnie zmienia się często, ale kluczem jest nawilżenie i systematyczność.

6 komentarzy:

  1. Lubię ten płyn z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie peilęgnacja twarzy latem różni się przede wszystkim tym, że wybieram produkty bardzo lekkie, szybko wchłaniające się. Podobnie jak i ty przywiązuje też dużą wagę do oczyszczania twarzy- skóra mieszana jest niestety uciążliwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczyszczanie każdej cery jest trudne, ale masz rację, mieszana potrafi płatać najwięcej figli. Ja mam suchą, ale gdy ma momenty szczególnego odwodnienia świeci się i ludzie myślą, że typowo tłusta :)

      Usuń
  3. Na pewno zimą jest bardziej natłuszczająca, a latem nawadniająca i przeciwsłoneczna, ale to raczej nie są ogromne zmiany. Większe wywołuje zdenkowanie jakiegoś produktu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe denko wiele zmienia :D Szczególnie jak w ukryciu czeka mnóstwo paczek piarowych :D Mam w planach zakup 3 kremów a póki co się wstrzymuję, bo przez minimum pół roku będę testowała to, co otrzymałam.

      Usuń

Anonimowych proszę o podpisywanie się pod komentarzami. Komentarze obraźliwe, zawierające spam, niepodpisane lub będące tylko reklamą nie będą umieszczane.
Na pytania odpisuję pod Twoim komentarzem.

Copyright © 2016 by Magdalena Magdziarz , Blogger