środa, 28 czerwca 2017

Wakacyjny poradnik urodowy

"Piękne kobiety i mężczyźni dbający o siebie, połączmy siły! Pokażmy, w jaki sposób pielęgnujemy swoją cerę, ciało i włosy w okresie lata, czyli kiedy słońce świeci mocniej! Czy przygotowujemy swoją skórę i włosy na wzmożoną ekspozycję słoneczną, chronimy się przed negatywnymi skutkami promieniowania słonecznego? Podzielmy się z innymi swoimi patentami — jak zachować piękno w lecie!"

Portal Trusted Cosmetics wraz z Urodzinką organizują kolejne wyzwanie. Po szczegóły klikajcie tutaj: <klik>. Taka zabawa polega na publikowaniu postów na wyznaczone tematy w konkretnych terminach. Wnosi to naprawdę wiele w blogosferę a twórcom pozwala poznać innych blogerów. Dla mnie to także ciekawe doświadczenie ze względu na konieczność publikacji w wyznaczonych ramach czasowych, pozwala to na usystematyzowanie pracy. 
Aby wziąć udział nie musisz prowadzić bloga a korzyści z takiej akcji jest wiele. Dodam, że 5 osób wygra kosmetyczne boxy a wierzcie mi- te z pewnością będą obfite i przydatne. Dostaję wiele paczek w ramach współpracy, ale przyznam, że Trusted Cosmetics zaskoczyło mnie bardzo ostatnią przesyłką, gdyż absolutnie każdy kosmetyk jest dopasowany do mojej skóry, zatem wszystkie zostaną przetestowane. Dajcie znać, czy i Wy skusicie się na udział w wyzwaniu, jeśli tak- będę do Was zaglądać!


4 komentarze:

  1. Akurat na tematy pielęgnacyjne mam znacznie mniej do powiedzenia, więc raczej nie dołączę... Jak przejrzałam tematy, to w sumie mogłabym na każdy odpowiedzieć jednym zdaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa sprawa-trzeba się przyjrzeć temu bliżej😉

    OdpowiedzUsuń

Anonimowych proszę o podpisywanie się pod komentarzami. Komentarze obraźliwe, zawierające spam, niepodpisane lub będące tylko reklamą nie będą umieszczane.
Na pytania odpisuję pod Twoim komentarzem.

Copyright © 2016 by Magdalena Magdziarz , Blogger