wtorek, 21 lutego 2017

Na rozpogodzenie!

Hej,
może i zdjęcia niewyraźne, może za oknem ponuro, ale ważne, że w to wszystko wdarł się kolor! I to nie delikatny, nie przypadkowy a soczysty, wiosenny- po prostu zielony.

  Użyłam jako bazy cienia w kredce z Makeup Forever w odcieniu limonki i utrwaliłam tym samym odcieniem od Frontcover. Reszta oka została podkreślona neutralnymi brązami z czekoladowej paletki Makeup Revolution. Kolejnym kolorowym akcentem jest fioletowa kredka na linii wodnej, tu sprawdził się mój ukochany Marc Jacobs. Usta pociągnęłam soczystym różem z Bell, pomadkę w płynie dorwałam na wyprzedaży w Biedronce wieki temu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonimowych proszę o podpisywanie się pod komentarzami. Komentarze obraźliwe, zawierające spam, niepodpisane lub będące tylko reklamą nie będą umieszczane.
Na pytania odpisuję pod Twoim komentarzem.

Copyright © 2016 by Magdalena Magdziarz , Blogger