poniedziałek, 23 listopada 2015

Turkusowy akcent...

...w postaci dość graficznej kreski na górnej powiece. Postawiłam na metaliczne odcienie złota w połączeniu z kontrastowym turkusem. Aby utworzyć kreskę oraz jej dopełnienie w dolnym kąciku oka, użyłam Duraline z Inglota w połączeniu z cieniem brokatowym tej samej firmy. Główną rolę zagrało złoto z Paese zaakcentowane kobaltowym cieniem z palety Makeup Revolution.
Brakowało mi takich szaleństw na powiece, mam nadzieję, że i Wam przypadnie do gustu.






10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż, chętnie zobaczyłabym oko w większym powiększeniu ;) U mnie turkus to król lata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mam problemy z wykonywaniem zdjęć, stąd nie zawsze są zbliżenia i detale :) Ale ćwiczę i mam nadzieję, że kiedyś będę zadowolona z prezentacji moich makijaży.

      Usuń
    2. Rozumiem, też się z tym zmagam ;) W takim razie powodzenia!

      Usuń
  2. Lubię takie połączenia kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, bardzo ładnie podkreśla oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się przejście kolorów na dolnej powiece.
    Madziu, myślałaś może o tym, żeby zwiększyć rozmiar zdjęć? Wydaje mi się, że byłoby to wygodniejsze dla oglądającego, kiedy nie musiałby otwierać zdjęcia, żeby dokładniej przyjrzeć się makijażowi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sluszna uwaga:) dzieki, postaram sie o wieksze fotografie.

      Usuń

Anonimowych proszę o podpisywanie się pod komentarzami. Komentarze obraźliwe, zawierające spam, niepodpisane lub będące tylko reklamą nie będą umieszczane.
Na pytania odpisuję pod Twoim komentarzem.

Copyright © 2016 by Magdalena Magdziarz , Blogger