czwartek, 30 kwietnia 2015

Zaległości...

Hej!
Mam dla Was dużo zdjęć ukrytych w czeluściach laptopa, jednak czekają na dłuższe wpisy. A czasu ostatnio mam naprawdę niewiele.
Dziś pokażę kilka zdjęć na luzie, pstrykanych spontanicznie, bez zamiaru ich publikacji. Stwierdziłam jednak, że może warto je Wam pokazać :)

 Efekt nudy podczas dłuuugiej choroby.
 Moje ulubione połączenie kolorystyczne na pazurkach. Tu hybrydy z lekkim odrostem.
Ombre hair! Moje wymarzone włoski, na które w końcu się zdecydowałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonimowych proszę o podpisywanie się pod komentarzami. Komentarze obraźliwe, zawierające spam, niepodpisane lub będące tylko reklamą nie będą umieszczane.
Na pytania odpisuję pod Twoim komentarzem.

Copyright © 2016 by Magdalena Magdziarz , Blogger