czwartek, 23 maja 2013

Wampiriada 2013

Hej!
                 Dziś post z relacją z kolejnego eventu, w jakim miałam przyjemność wziąć udział. Tym razem projekt szczególny, czyli Wampiriada. Jest to akcja promująca oddawanie krwi i choć sama nie mogę jej oddać to przyczyniłam się do szerzenia tej idei wykonując makijaże. Wydarzenie, w którym wzięłam udział, odbyło się na placu przed Uniwersytetem Ekonomicznym. Jeśli ktoś ma ochotę to zapraszam na stronę Wampiriady, gdzie można znaleźć spis najbliższych edycji: http://www.wampiriada.info
              Początkowe założenie polegało na wykonywaniu makijaży mrocznych, nieco gotyckich, jednak już na samym początku poproszono mnie o namalowanie kropli krwi, czyli symbolu akcji, na twarzy wolontariuszki...i tak się zaczęło- kropelki zagościły na twarzach większości uczestników Wampiriady. Jeden z uczestników zdecydował się na gigantyczną kroplę ;)

            Udało mi się wykonać także kilka innych makijaży na twarzach studentek z Uniwersytetu Ekonomicznego.
            Akcja była naprawdę udana, cieszę się, że choć nie mogę oddawać krwi to w jakiś sposób przyczyniam się do promowania eventu. Was także gorąco zapraszam, by łączyć przyjemne z pożytecznym i dzięki swojej pasji włączać się w tak szlachetne akcje.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Anonimowych proszę o podpisywanie się pod komentarzami. Komentarze obraźliwe, zawierające spam, niepodpisane lub będące tylko reklamą nie będą umieszczane.
Na pytania odpisuję pod Twoim komentarzem.

Copyright © 2016 by Magdalena Magdziarz , Blogger